15 de novembre 2006

Family guy

Molts de vosaltres ja coneixereu aquesta sèrie que dona La sexta, tot i així us explicaré una mica de que va.

Extracte de lasexta.com:
...alocada, divertida, políticamente incorrecta y con un cierto punto de dulzura, así es Padre de familia. Aparentemente infantil, la serie esconde una versión revolucionaria de la realidad, invirtiendo los papeles entre padres e hijos. Su creador, Seth McFarlane, Vaca y pollo, American Dad, fue considerado a los 25 años el valor más prometedor del género. Los protagonistas son los componentes de la familia Griffin. El padre, Peter, es un irresponsable bonachón sin autoridad ni inteligencia al que le encantan las juergas y la cerveza. Vive con su mujer Lois, una sexy ama de casa y profesora de piano, adaptada a su tiempo, a la que su familia no para de darle problemas. El matrimonio tiene tres hijos: Meg, una adolescente depresiva por el rechazo familiar y escolar que sufre. Chris, en plena pubertad, quien ha heredado los genes de su padre y Stewie, bebé de un año que siente un profundo odio hacia su madre, contra la que utiliza armas que él mismo fabrica. Por último, el perro, el personaje más atípico: le falta poco para ser humano, pues además de hablar, leer y tomar el sol, es el más razonable de todos...

A part d’aquesta descripció de cada personatge jo destaco per davant de tot el format. És estrany que en cada capítol no és parodií alguna pel.lícula o algun personatge no tingui un record, òbviament amb la realitat completament desfigurada i amb to satíric genial. A més utilitzen molt els silencis i els plànols fixes cosa que mai havia vist en una altre sèrie de dibuixos animats. El doblatge és un altre dels seus punts forts, realment han estat molt encertats en aquest aspecte i no abusen de les “espanyolades” que a vegades surten a “Los Simpsons” amb refranys i paraules “typical spanish”.

A títol personal diré que és una de les meves sèries de dibuixos preferides. Parlava en un article dels meus concerts favorits, aquí també en tinc dos o tres. 29 anys donen per veure molta tele i molts dibuixos, la llista seria interminable, però crec fermament que “El Dr. Slump” i “Los Simpsons” van ser les que més em van impactar i dels que en guardo millors records i riures. Tristament a base de repetir cíclicament temporada rere temporada “Los Simpsons” l’acabaré per avorrir, de "El Dr. Slump" penjaré un vídeo divendres que us asseguro farà posar-vos nostàlgics


Si encara no l’heu vista teniu l’oportunitat de fer-ho cada dia a La sexta de 15 a 15:45h i si teniu dubtes aquí us deixo uns petits fragments de “Family guy” que he trobat genials.

_

_



_

_

2 comentaris:

Unknown ha dit...

ey !! aquesta serie m'encanta a mi també, jo la veig el cap de setmana que també ho fan a la sexta i al digital +. Veig que tens els mateixos gustos que jo... XD

Ara nomes et falta enganxar-te a Prision Break i ja seras com jo. Per cert, si algú vol tota la primera temporada la tinc grabada en cd i també tinc la peli Requiem por un sueño.
Ah! i uns vinyls de minimal molt baratets.

Anònim ha dit...

Veig que tenim cosetes en comú. "Prision Break" la veig de tant en tant, sobretot els findes que tornen a repetir-los.
Ostres tens la peli "Requiem for a dream"? Quina sooort, podries fer-m'en una copia?
Aquests vinyls de mimal, que tal estàn? Tens algo del segell Kompakt? Digue'm preus i en parlem:p