05 de febrer 2007

Nou David

Pals, pals i més pals que m’ha donat la vida i precisament ara em dono compte de tot el temps que he perdut en pensaments inútils i pel.lícules sense sentit.
_

Avui veig, clarament, que ningú m’ha donat mai cap pal, m’els he anat donat jo mateix a poc a poc inconscientment.

_

Sempre he pensat negativament de tot i de tothom i sempre he mantingut un pols amb la meva autoestima, perdent sempre.

_

Aquests dies he estat rumiant i pensant i tornant a rumiar i tornant a pensar. Pensant i rumiant en tot el temps que els hi he dedicat a les meves pel.lícules i les meves rallades que, ineludiblement, traspassava sense voler al meu entorn.

_

Sempre he estat emocionalment dèbil i qualsevol estupidesa la magnificava fins a l’infinit, em marginava i m’enfonsava.

_

Mai m’he agradat, mai. Crec que aquesta part ha fet deixar-me de viure moments increïbles i estones inoblidables. Constantment m’he castigat per ser com sóc, per no ser com aquell o com aquell altre. Sempre pendent dels demés, comparant-me amb tots.

_

Sé que hi ha i sempre hi hauran nois millors que jo, en tots els aspectes i en totes les situacions. Guapos, alts, forts, amb més cabell, amb menys pels, més divertits, més interessants...

_

Sé que tinc les meves limitacions però tots en tenim.

Sé que no sóc lleig, que tinc gràcia, que sóc conversador, que sóc alegre, que sóc burronot (@<), que sóc diferent a tots ells...

_

No vull estar trist, ni enfadat amb mi ni amb les meves preses de decisions. No vull castigar-me pensant en tot el que no tinc. No vull, no em dona la gana, ja no perquè tot això s’acaba’t.

_

Una vegada em va dir escriure el meu gran i enyorat amic Juan Carlos ...la vida esta llena de oportunidades... Te raó i les penso aprofitar totes.

_

Com que no us vull fer llegir més, us deixo un parell de cançons que em posen de molt bon rotllo i unes ganes boges de saltar i saltar i saltar...

_

Gràcies per escoltar-me, entendre’m i recolzar-me,

_

David

_

"The hand that feeds" · Nine Inch Nails (With teeth)



"On the floor" · Standard (3.000v 40.000w)



P. D.; per cert Tito & Cia. concert (02/03) Standard a l'Hospitalet, dintre del Let´s Festival.
_

12 comentaris:

Princess Valium ha dit...

Amén a tot. Un petó (@<)

Anònim ha dit...

Encara som "amics" teus, els de Granollers?? Espero veuret haviat! Records.

mutek ha dit...

El meu cosí Toni em va preguntar fa uns dies; eres feliz? L’hi vaig respondre que no ho sabia perquè mai ho havia estat. Ara estic alegre, content i amb ganes de agradar-me i si aquesta sensació és la felicitat, m’agrada.

Princess Valium tu millor que ningú sap de que parlo, gràcies per passar-te per aquí. No t’imagines el que significa cada petit comentari teu.

Reche els meus AMICS de Granollers ho són i sempre ho seran. Ara que ets un home enfeinat fins les celles ja em diràs tu de quedar perquè jo estic sempre lliure.

Un petó a tots dos i a tothom.

Anònim ha dit...

no es nota que estas alegre i lliure, quan encara no t'has dignat a vindre a veurem fer una sessió housera... pero bueno, suposo que tots tenim feina o altres coses al cap.
aquest finde ens veiem ni que sigui ens creuem amb el cotxe i ens pitem pel carrer major de Granollers. ok?
records de la familia reche-moreno !!

Anònim ha dit...

No saps com m'alegro de sentir això David.

En serio.

Espero que no es tracti d'un nou David, sinó del mateix, que ha superat una llarga etapa de desconfiança i manca de creença en si mateix.

Un peto nenito :***

PD: el Clio ja està entregat però encara nose quan em donen el nou.

Et dec un voltio ;)

mutek ha dit...

Doncs no saps com me n’alegro jo de veure’t per aquí donant-me forces.
Com bé dius no sóc un nou David sinó el mateix que he estat sempre però alliberat de tota la càrrega que em suposaven els meus constants canvis d’humor i de la meva maleïda fragilitat emocional.
La “culpa” de tot això la te una persona que m’ha fet veure que no sóc pitjor que ningú i que tinc moltes coses bones per donar. El poc temps que fa que ens coneixem ha estat suficient per treure de mi el que sempre he necessitat i fer-me donar compte d’una vegada per totes, que sóc especial i que sóc millor del que sempre he pensat.
Potser no la tindré mai al meu costat com a mi m’agradaria però d’una cosa si que n’estic segur, les moltes llàgrimes plorades em faran tenir-la per sempre més al meu costat.
Poques vegades et dones compte que tens a prop teu el que busques. Va arribar com una petita brisa per quedar-se i no la deixaré marxar mai.

Del meu estat d’ànim només en te “culpa” ella.

Un petó (sincerament, de tot cor) gegant nenita :*

P.D.; l’altre dia hi pensava, suposo que encara et donaran diners pel Clio oi? Quina mala pata noia :S

Espero el voltio com les nevades. Et portaré l’enganxina i la vulguis posar o no espero que t’agradi.

Anònim ha dit...

wolaa,jo tmb m´enalegro moltissim dq estiguis tan positiu..jo tmb et vui donar el meu suport,i ténvio molta energia positiva xq puguis seguint sen tu amb aquests nous proposits...i fijo q ho seras..(A rei muerto rei puesto...)encantada d haberte conocidoo...1 bsito...

Anònim ha dit...

eooo soc la noe..no se ben b com va ixoo aixii q buenoo ho e fet com e pogut..jajjaja

Anònim ha dit...

Hola Deivit! ets una persona molt especial... no hi ha ningú com tú!!! tots som unics, tots tenim coses bones i dolentes, però la vida només es viu una vegada i sovint perdem el temps pensant en lo negatiu. Recorda la frase q et va dir el teu amic "la vida está llena de oportunidades". Jo t'envio una altra q també m'agrada:"Si lloras por no haber visto el sol, las lágrimas te impedirán ver las estrellas"...Tenim ganes de conèixer aquesta "estrella" q t'ha fet feliç de nou ;)Fins aviat!

mutek ha dit...

Noe. Ho has fet molt bé, a veure si a partir d’ara t’animes i em vas escrivint cosetes ;)
Gràcies pels teus ànims, que tot i coneixent-te de poc temps, m’els agafo amb sinceritat.

Reporteradicharachera. Hola guapa, que tal? Quant de temps, ja hauràs crescut mig pam i tot, jejeje :p
Molt bonica la teva frase. La estrella a la que tu et refereixes està lluny, una miqueta lluny. Tu tranquil.la que ja parlarem aviat de tot plegat. Un petó guapisima.

Ostres no s’havia jo que tenia tants lectors. A partir d’ara m’aplicaré i faré posts de qualitat per que no marxeu a cap puesto més, jeje :p

Un petó enorme per tots i totes, gràcies pels ànims i gràcies per entendre’m.

David, the newman

Anònim ha dit...

Juer com mola nini tens mogollon d lectors I seguidors I amics I estrelles I estrellats I llunes I prunes q testimen I q se nalegren de vorat content I felis like an anis.

Pido no se me tengan en cuenta els comentaris absurds q aqui deixare escrits q tic al tren rodejada d mil gentes I sujetos estranys q he currat5 hores + dl q tocava I nomes d pensar q crec q vai al gim :s



Aiaiai q pena me da q se me ha muerto el canario jejeje

Ale la cabragirl se despide tras su absurdo post. ;)

mutek ha dit...

Cabragirl?
Jajaja ja ho pots ben dir ja, que tu estàs turuleta perduda nenita! ;)

Haig de dir que estic sorprès d’aquest post. No tant per saber que hi ha gent que m’estima, que ho sé, sinó per la gran afluència. Acies, acies!

Els teus comentaris seran tinguts en compte i sotmesos a un anàlisis tècnic exhaustiu per part de la CIA, la NASA, l'INTERPOL, l'FBI, el CCCB, el Macba i el Caprabo o sigui que “oju” amb el que dius :p

Espero veure’t més dies per aquí, un petó