18 de juny 2007

Cervesa Mahou i Tiga?¿

Indignat! Estic molt indignat! Avui he vist el nou anunci de la cervesa Mahou i hi ha una cosa que no acabo d’entendre.

Estem acostumats a que en els anuncis la musica ja ocupi un lloc fonamental, però el que ha fet Mahou “riza el rizo”. No contents amb incloure el tema de Tiga “Far from home” (per cert; perquè Tiga ?¿) han calcat el video.

El video de Mahou no esta pujat encara al Youtube però si el de Tiga, ja em direu si tinc raó o no.

Que indignación más grandeeeeee!!!


5 comentaris:

Princess Valium ha dit...

Mmm...indignante, per què? perquè es Mahou i no Estrella el que anuncien, perquè et toquen algú coma Tiga?
Recordo que sobre el tema del Julio Cortázar i l'anunci del Seat Leon, et va semblar bé que se' n utilitzés la seva veu i un dels seus relats. Aquí parlem del mateix, oi?
Un petonet

P.D: La cançó m'agrada molt i m'enganxa.

mutek ha dit...

No no noooo, perdona guapa…..mmmmm....no no i noooo....això és molt difereeeent eeeh ;)
Doncs tens raó. Jo vaig dir que pels que no coneixíem l’obra d’aquest bon home era una oportunitat per fer-ho i passa el mateix amb la musica.
Però tot i així no tens raóoo!!! XD
Per cert hi ha un altre anunci que te una base semblant al baix que s’escolta repetidament a la canço de Tiga. Quant el torni a veure ja et diré qui és.

Un petonet

mutek ha dit...

Ja he vist l'anunci, és el nou de Movistar

Princess Valium ha dit...

T'ho anava a dir!
El tema és: "Watching cars go by" de Felix da Housecat.

Besitooo

mutek ha dit...

Mmmmm...Felix da Housecat? juers jo pensava que seria alguna mariconada dels Benasi brothers o similar.
Al Sr. Housecat el veure al Summercase i espero que em faci vibrar tant o més que als Monegros de fa un parell d'anys.

Un petonet musical