16 de gener 2008

Homeboy station · track 38 (video)

(No sé que l'hi passa al Odeo però un dia d'aquests, per la seva culpa, rebrà una patada l'ordinador.
No em puja res de res o sigui que tindré que posar la música en format youtube. Tanqueu els ulls i només escolteu. No val fer trampes!)

"Tornassolat" · Glissando (Marclaianortomarco)



Tot aquest soroll del meu voltant
sento que trontolla dins del cap
i no em deixa lloc per tu.

Desitjo tant fugir d´aquest soroll.
Contagia´m el silenci.

Si em mires jo sono.
Si et miro m´escolto.

El so de les passes s´ha fet sord.
El so de les fulles és opac.
No conec el so del mar.

Desitjo tant fugir d´aquest soroll.
Contagia´m el silenci.

Si em mires jo sono.
Si et miro m´escolto.

Ara invento el so subtil del món,
m´acompanya dins del cor.
Ja només em queda per sentir
el so de la teva veu.

1 comentari:

g. ha dit...

ja ja a ¿patada al ordinador...?! ja ja aja descubro nuevas facetas en su personalitat , mon mutek ;-)