22 de setembre 2006

El meu amic Juan Carlos

El meu amic Juan Carlos marxarà en breu i necessito dedicar-li un petit temps.
El meu amic Juan Carlos sempre ha destacat per sobre de tothom. El fa ser una persona especial la seva forma d’afrontar la vida, els seus pensaments, el seu caràcter, el seu bagatge musical...la llista seria interminable.
Sempre l’he considerat un dels meus millors amics i no sempre m’he vist recompensat amb el mateix sentiment. Mai m’ha importat.
Ara que marxa tot serà diferent, sempre em faltarà escoltar el comentari més adient, em faltarà riure’m amb ell, em faltarà tribialitzar sobre els amors i els desenganys, em faltarà sentir-me més lliure, en definitiva em faltarà gaudir de la seva presència.

Egoistament l’hi diria que no marxés, que comencés de nou amb nosaltres al seu costat.
És un repte més en la seva vida, és marxar, és canviar d’aires, és conèixer gent, és buscar i trobar les noves experiències que sempre ha necessitat i que aquí no ha trobat.

Res més puc dir des de aquí. Pels que no el coneixeu marxa una persona a qui val la pena dedicar-li tot el temps del món i que et fa sentir importat i estimat.

Que tinguis sort amic en aquesta nova etapa.

_