07 de gener 2007

Propòsits pel 2007

Abans de tot feliç any nou i gràcies per visitar-me.

Molta gent és marca propòsits al començar un nou any. Penso que és una estupidesa, però intentaré fer els meus.

_

Consolidar-me a la feina

Preocupar-me pel meu cotxe

Fer esport

Gaudir de la meva família

Viatjar

Ser egoista

Madurar

Anar de concert

Provar la neu

Comprar vinils

Llegir

Recordar sense tristesa

Conèixer musiques noves

Passar el temps amb els amics

Veure-les

Guanyar a la meva autoestima

Enamorar a Maria

...

_

Crec que en aquesta petita i modesta llista tinc tot el que necessito. Hi han coses que encara em queden per trobar, i sentir-me així complert, però lluitaré per aconseguir-les i retrobar-me amb la felicitat que fa temps que no la noto a prop.

_

"Still D.R.E." · D.R.E. feat Snoop Dogg


_

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats Davit! M'ha dit un ocellet q has començat el 2007 mooolt bé ;) tenim ganes de conèixer a la noia q ho ha aconseguit!!

mutek ha dit...

Que ràpid volen les noticies per Granollers, eeeeh! ;)
No vull precipitar-me ni que em precipiteu, de bon rotllo ja ho saps. Només ens coneixem des de cap d’any.
M’agradaria que tot sortís bé i sentir-me estimat però tinc por de no saber si faig les coses bé o malament. Piano piano.

Un petó gegant, tinc moltes ganes de veure’t reporteradicharachera :p