22 de desembre 2006

Fins l'any que bé

Pel meu últim post deixo la meva millor cançó i un tema instrumental d’un grup que he conegut recentment però que ja en tenia constància. No és la millor però si una de les més breus i boniques dels suecs The Radio Dept. que s’estan tornant un dels meus grups predilectes.
Acabaré l’any intentant desconnectar i emprendre el nou amb més força, empenta i ànims.
Ja no ens tornarem a veure fins passades festes o sigui que feliç Nadal i bon any a tothom des de el meu petit món,

David


"Home" · Depeche Mode (Ultra)



"Värnhem" · The Radio Dept. (This past week)


3 comentaris:

Princess Valium ha dit...

Molt bonissimes festes per a tu també.
Molts petons i una abraçada forta, ben forta....

P.D: La de The Radio Dept. no la puc escoltar :(

mutek ha dit...

Intentaré tornar-la a penjar però fins la tarda no podré, m’agradaria que l’escoltessis el més aviat possible.
En aquests dies trobo moltes coses a faltar entre elles a @< i a la mini @<, si les veus digues-li que les enyoro a morir i omple-les de petons.

Una abraçada enorme acompanyada del meu millor petó.

Anònim ha dit...

Igualment nenaza !! espero q aquest any que entra et vagi tot de P.M. i que els teus desitjos es compleixin. Espero veuret el dia 29 a la festa del grup i si no es aixi que entris amb bon peu al 2007 !!