21 de febrer 2007

Mercedes Classe G















Aquest és el cotxe que m’agrada.

No és el més “baratu” però si un dels més cars: (preus actualitzats 29/01/07)

· G 320 CDI Automàtic curt (224cv) 72.150 €

· G 320 CDI Automàtic llarg (224cv) 77.450 €

· G 320 CDI Automàtic descapotable (224cv) 78.550 €

· G 500 Automàtic curt (296cv) 90.300 €

· G 500 Automàtic llarg (296cv) 95.960 €

· G 500 Automàtic descapotable (296cv) 96.550 €

· G 500 AMG Automàtic llarg (354cv) 123.000 €

Molts pensareu que sembla una caixa de morts, que és antiestètic, que sembla prehistòric i coses per l’estil. Doncs a mi m’agrada i punto! ;)

5 comentaris:

Princess Valium ha dit...

Per fer què....donar voltetes per Mollet? Aiiiiins...jejeje...un petó

DANI ha dit...

A mi també m'agrada, però tinc un mini ja ja ja.

Casi casi...

Anònim ha dit...

holes

el meu jefe en té un i s'el ven x si t'interessa però és molt vellet!

x cert quan et deixaras veure els rizitos??? q l'aleix encara no et coneix

mutek ha dit...

Princess valium. Que “xistosilla” que ets, no? I tu que, amb la teva escupytajo? Que aniràs a Montmelò a fer les 24h de resistència? Per cert, FELICITAAAAAAAATS!!!!

Dani. T’agrada? Bueno ja veig que no sóc l’únic “bicho raro”. Dius que tens un mini? Dels nous o dels clàssic? Sigui com sigui puc fer-te una pregunta? Quant hi poseu la cadireta de la nena, semblareu Clips (@<) de Playmobil no? Jeje, tots embutidets dintre del cotxe ;)

Mama eva. Que tal? Com va la vida de mare? Ja s’han barallat les avies per l’Aleix? Jeje
En un princpi, i en un final, no tinc pensaments de canviar-me el cotxe. Tot i que m’encantaria per que ja comencen les revisions i les chorradetes. L’última, la setmana passada. Revisió dels 75.000km, 400€. I als 90.000 l’hi toca canviar la “correa de la distribución”, que ronden els 500€.
Vendo Volkswagen Golf GTI (edición 25aniversario), en perfecto estado, revisiones al día, a dormido siempre en garage, se vende por poco uso...... jeje :p
Ja ho sé, al final quant em deixi caure i vegi l’Aleix ell em fotarà la bronca per no anar-lo a veure abans. Aquest finde estic fora, a veure si el proper ens veiem. Sorry. Un petonet per la mama, el papa, i el mini Alexander Kowalski

RALPH G ha dit...

¡Felicitats! Encara hi ha gent que sap apreciar les coses bones... Ara, més baratets també els pots trobar i no deixen de ser un G. ¡Saludos i vistans a www.amigosdelg.net!