25 de febrer 2007

Festivals de Primavera a BCN

Ja estan penjats els cartells de dos dels 2.300 festivals que és fan a Barcelona cada estiu. L’un del 31 de maig al 02 de juny és el Primavera Sound www.primaverasound.com l’altre del 13 al 14 de Juliol és el Sumercasse www.summercase.com. Jo concretament aniré a aquest últim.

El preu de l’abonament del Primavera és; 105 + 3,50 gastos, 108,50€.

Cartell:
Architecture In Helsinki
Girls Against Boys
Múm
Bad Brains
Grizzly Bear
Mus
Band Of Horses
Grupo De Expertos Solynieve
Nathan Fake
Barry Adamson
Hell
Oakley Hall
Billy Bragg
Herman Düne
Oliver Huntemann
Blonde Redhead
Isis
Patti Smith
Bola
Ivan Smagghe
Pelican
Bonde Do Role
Jonathan Richman
Play Paul
Brightblack Morning Light
Justice
The Rakes
Built To Spill
Kid Koala
Reinhard Voigt
Buzzcocks
Kimya Dawson
Robyn Hitchcock And The Venus 3
Comets On Fire
Klaxons
Slint
David Carretta
Lisabö
Smashing Pumpkins
David Thomas Broughton
The Long Blondes
Spank Rock
Death Vessel
Los Planetas
Spiritualized acoustic mainlines
Diplo
Low
Standstill
Dirty Three
Luke Slater
Technasia
DJ Yoda
Luomo
Ted Leo & The Pharmacists
Dominik Eulberg
Matt Elliot
The Good The Bad & The Queen
The Durutti Column
Maxïmo Park
Toktok
Erol Alkan
Melvins
Uffie & Feadz
Explosions In The Sky
Mijk Van Dijk
Umek
Fennesz & Mike Patton
Modest Mouse
Wilco

Jo no sóc un entès musical i reconeixo que molts grups no els he escoltat en la meva vida (he marcat en negreta els que si). Crec que aquest festival és una mica per sibarites però que d’altre banda és perfecte per descobrir noves bandes. Per mi el gran inconvenient és el preu. Típic concert del Juan Carlos, òbviament hi anirà.


El preu de l’abonament del Summer són, 85,00 + 4,00 gastos, 89,00€.

Cartell:
!!!
Air
Arcade Fire
The Chemical Brothers
Dj Shadow
Electrelane
The Flaming Lips
Jarvis Cocker
The Jesus and the Mary Chain
Kaiser Chiefs
LCD Soundsystem
My brightest Diamond
OMD
The Pigeon Detectives
PJ Harvey

No marco cap grup perquè més o menys de tots he escoltat ja alguna cosa. Però si que destaco; The Chemical Brothers, Dj Shadow i LCD.

Segurament els 89€ del Summer no són proporcionals als 108,50 del Primavera, ni pel cartell, ni pel volum de grups, ni per la diversitat de musiques, però crec que m’ho passaré millor al Summer tot i sentir enveja i quedar-me sense veure a grups que actuen en el Primavera com; Maxïmo Park, Smashing Pumpkins, Planetas, Toktok o Wilco o veure a Like Slater o Umek als plats.

Si em busqueu el 13 i el 14 de Juliol estaré pel Summercase a Barcelona, al Forúm i molt possiblement celebrant el meu cumple.

Algú s’anima? Esteu avisats.
_

2 comentaris:

DANI ha dit...

Primevera Sound Jo hi aniré de pet, només per veure a Billy Bragg, Jonathan Richman, Patti Smith, Matt Elliot o Wilco, ja val la pena y si a més i afegeixes The Rakes, Smashing, Buzzcoks y Low...

Summercase Reconec que a mi aquest any, no em fa el pes. Només aniría per veure els Jesus, però sense Bobby Gillespie, tenen sentit???

A ell ja el vaig veure al Summer de l'any passat.

mutek ha dit...

A mi em tira més el Summer, bàsicament perquè el meu bagatge musical és remunta a uns 10 anys com a molt.
Hi han molts grups al Primavera que dono per suposat que m’encantarien, com els noms que tu anomenes, però prefereixo lo “gueno conosido que lo gueno por conoser” ;)

Envejo la teva “sabiduria” musical!!