19 de març 2007

Sònar 2007

Si, ho sé. Sé que faig tard i que dijous ja estava penjat el cartell, però fins avui, fins ara, no ho he pogut publicar, coses de la feina.
Sònar (dia) és el meu festival favorit. Trobo que és una concentració molt interessant de musiques noves, fira de discos, descobrir noves tecnologies (encara recordo l’edició del 2002 i el Habbo Hotel @<)...
Hi ha molta gent crítica amb aquest festival, que si és musica rara per “modernillus” que van de “G-Star”, o que si esta pensat pels fumetas- skaters o pels killakus d’Eivissa...
Doncs jo de tots els anys que porto anant, crec que des de el 2000 o 2001, mai he sortit defraudat, mai m’he anat amb la decepció d’haver pagat l’entrada i de marxar tal i com havia vingut i si, jo penso que hi ha molta gent que va a exhibir el seu nou modelito i que els nois concursen a veure qui porta els pantalons més baixos, o més cagats i si, això em fa una ràbia que no vegis, però com deia Ari en una cançó; “la musica en mis walkmans hacen que el mundo se calle”, o sigui que cadascú al seu rotllo.
El Sònar nit ja no em fa tanta gràcia, o no em feia vamos. Crec que és una macro-mega-giga-discoteca i que juguen amb “el recurso fácil” que deia el Follonero, Jeff Mills, Dave Clarke, Miss Kittin... clar que si, clar que són els millors, clar que tens l’entrada assegurada i que han de portar pesos pessants, però crec que faltaria fer una renovació del cartell nocturn, respecte de les grans estrelles clar perquè, tot i que estigui rajant del Sònar nit, aquest any vaig de cap. Beastie Boys i Mogwai tenen tota la culpa.
Beastie Boys són d’aquests grups, parlo per mi, que sempre m’han agradat i tot i no tenir la seva discografia sencera i ni entendre moltes de les coses que diuen, no m’importa pagar.
I que dir de Mogwai? Que els he descobert tard? Que estic boig amb les seves guitarres psicodeliques a més o poder? Doncs si
Encara falta per definir els horaris i els dies de les actuacions. Reso a la verge que sigui per tal de que la mateixa nit actuïn els Beastie. Mogwai i Facto Delafé. Aquests últims tinc unes ganes enormes de veure’ls, mai hem coincidit i moltes vegades me’ls he perdut sense voler.

Sònar 2007

ALTERN8 (UK)

BEASTIE BOYS (US)
BLACK AFFAIR (UK)
CLARK (UK)
CORNELIUS (JP)
CHARLES HAYWARD (UK)
DAVE CLARKE (UK)
DEVO (US)
DIZZEE RASCAL (UK)
DJ NU-MARK (US)
DORIAN (ES)
EMANON (US)
FACTO DELAFÉ Y LAS FLORES AZULES (ES)
FANGORIA (ES)
FIBLANDA (ES)
HASWELL & HECKER (UK / DE)
JEFF MILLS (US)
JUNIOR BOYS (CA)
KHAN FROM FINLAND (FI)
KTL (US / AT)
MALA RODRIGUEZ (ES)
MATTHEW DEAR LIVE BAND (US)
MIRA CALIX (UK)
MISS KITTIN (FR)
MOGWAI (UK)
NAROD NIKI (DE)
NETTLE (US / ES)
NEW YOUNG PONY CLUB (UK)
PLANNINGTOROCK (UK)
RADIO SLAVE (UK)
RAHZEL & DJ JS-ONE (US)
ROMANTICA (JP)
SIMIAN MOBILE DISCO (UK)
TIMO MAAS (DE)
VARIOUS PRODUCTION (UK)
WOLF EYES (US)

A molts de vosaltres us sonarà aquest tema ja que va ser el single promo de l’edició del 2004.

"Wicked and Weird" · Buck 65 (Talkin' Honky Blues)


2 comentaris:

Princess Valium ha dit...

...aix els Beastie Boys em criden, em diuen vineeee, vineeee...Consultaré amb el coixí. Un petonet

mutek ha dit...

Queeeeeeeeeeeee?
Espera, espera un moment que tanco la musica, encenc el llum, em poso les ulleres i ho torno a llegir...mmm...aja aja....uhuum....uhuuuum...queeeeeeeeeee?
M’estàs insinuant, que potser hi cabria la possibilitat de que anessis a veure als Beastie? O era una conyeta teva? Mira que com estiguis de caxondeito tu i jo la tindrem, eeeh! ;)
Ostres doncs consulta-ho amb el coixí fins que digui que si, posa-t’hi pesadeta i si no et deixa anar passa-me’l que jo tinc molt bona ma amb els coixins :p

Petons i mordisquitos, sin sangre eeh ;), per la petita que deu estar de vici.