21 de març 2007

Temporada de neu

Bones notícies: Està nevant amb intensitat a Grandvalira!

Ja s'han acumulat gruixos de més de 50 cm de neu fresca i ara mantenim 80cm de neu pols a les cotes altes.Continua nevant i el nostre domini ofereix unes condicions excel.lents per practicar esquí i snowboard!

Reserva ja la teva estada a Grandvalira i prepara't per gaudir d'una Setmana Santa blanca!

Aquesta magnifica noticia m’ha arribat avui.
Tindria que estar content? Eufòric? Alegre? Doncs, no. No ho estic per la birria de temporada i perquè les estacions s’aprofiten de nosaltres com si fossim tontos. 1dia de forfet al domini sencer de Grandvalira costa 39,00€ en temporada alta i 36,50€ en temporada baixa. Aquests preus són sense assegurança, o sigui q sumar 3,30€.
Total que ara que hi ha 50cm. de neu verge per un total de 100cm. Tindria que estar fent bots de content, oi? Doncs no. Jo no em queixo d’això, si no de que em tingut que pagar el mateix forfet ara que fa 2 mesos quant només hi havien pedres i tots els imbècils aquestos és menjaven els mocs allà a dalt.
Pensava que aquesta temporada seria genial i m’havia mirat material nou per fer el canvi. Voleu que sigui sincer? M’ha repatejat que nevi, m’ha repatejat que les estacions puguin estirar fins la Setmana santa, m’ha repatejat saber que no perdran tants calers...i no us enganyo m’encanta la neu, agafar la meva taula i baixar i baixar i provar i provar i caure i caure i gaudir i gaudir, però no d’aquesta forma, no amb aquesta sort que han tingut. Desgraciats!!

“Merece la pena” · Tote King (Un tipo cualquiera)