28 de març 2007

Terje Haakonsen, de record

Que siii, que ja ho séee, que torno a anar endarrerit. Que aquesta noticia és de finals de Febrer, que siii, però entre que no tinc temps (o tenia perquè ja torno al meu horari normal) i que tinc una memòria molt reduïdeta mai arribo a l’hora.

Doncs això que el Sr. Terje Haakonsen, mite del món mundial del snowboard, va batre el record d’alçada. Quant un és el millor en el seu treball no pot fer les coses normals de la forma més simple, o sigui que el bon home és marca un backside 360 a 9.80m del terra per conseguir-ho. Ala, como el que no quiere la cosa!

Aquí us deixo el vídeo. Ala tot el món com borregos a esquiar per setmana santa, yiujuuu!!

5 comentaris:

Princess Valium ha dit...

M'agrada la Matildeeeeeeee.....Pero no era una plantita???...mmm....Haurà mutat

mutek ha dit...

Uoooo, si que era una plantita si! I com que em va acompanyar tants anys, com a reconeixement per aguantar-me, l'hi he posat Matilde a la turtugueta.
Que t'agradaaa? Ja l'hi has donat de menjar gusanitooos?jiji:p
A la page hi ha un porquet la mar de xuli ;)

Social Drinking y Su Sonido Chikinasty ha dit...

ohhhhhhh

Anònim ha dit...

Mmmm....;-)

mutek ha dit...

20th century boy y empiezo a entender, que formas de postear más raras teneis, nooo? jeje:p

Benvinguts al meu petit món, gràcies!