17 de maig 2007

Homeboy station · track 21

Remeber musical per aquest finde.

Sé que tinc aquest blog una miqueta abandonat i sé que sense cap motiu, simplement no tinc tantes idees com abans o no trobo res d’interessant que explicar. (descastat, maybe? @<)

Tot em va bé, realment mot bé. Aquest és el resum que en faig, sé que és “escuetu” però és la veritat. I està durant i estic orgullós i vull seguir així i no em vull preocupar per coses innecessàries.

Com he dit al principi avui us deixo un tema remember.

Sense cap mena de dubte, i parlo per mi, aquest és el millor tema que mai he escoltat de la antiga i denominada musica “dream”. Em sento afortunat de posseir-lo en vinil, em va costar sang i calers trobar-ho, però no hi ha vegada que ho escolti i no s’hem posi la pell de gallina.

Aquesta és la versió més “normaleta” que he trobat, tot i que a 120rpm perd bastanta força.

Ens veiem aviat.


BBE · Seven days and one week (Extended version)