22 de maig 2007

Condicions climatològiques adverses

Estratocumuls, Cirrus, Cumulonimbus…

Alfred Rodríguez Picó, Tomàs Molina, Frances Mauri…

Cotxe, pluja…

Vaig netejar-ho a consciència, per dintre, per fora, les estores, els cristalls...les llantes.

Va ploure ahir dilluns i no va ploure aigua només. El meu cotxe sembla un dàlmata, però els “topus” són marrons sobre fons negre.

Gràcies a que diumenge vaig netejar el cotxe va ploure ahir dilluns. Com això és una norma universal faig una proposta. Vist que tenim les reserves d’aigua força “pauperrimes” convoco a tothom a netejar el seu vehicle el mateix dia a la mateixa hora. A a ser possible, diumege.

Perquè creieu que tenen tanta aigua el riu Amazones o el riu Aconcagua o el riu Nil?

Efectivamente, por el “limpiamiento masivo” de vehículos en domingo.


P. D.1: com em repateja el Toni Nadaaal!!

P. D. 2: astrogirl, resposta a Blade Runner.

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola marikilla !! Espero q encara t'enrecordis de nosaltres ?? Nosaltres si, ara estem una mica liats, por si vols passar-te un dia x Blanes, estarem encantats de que vinguis! Ja ho saps, no fa falta que tu estigui dient tots els dies, ok?? Ens veiem aviat !!

mutek ha dit...

Eeeeeei! Que esteu vivint a Blaneees ?¿?¿?¿?¿ Suposo que et referéixes als findes, oi?
Et truco divendres per quedar, ni que sigui per fer un coffe, vale?

Si que m'enrecordo de vosaltres si, com oblidar a la gentusa de Granollers ;)

Un petó molt gran per l'Esther i una abraçada per tu, pero no molt gran eeeeh!!

Anònim ha dit...

No no no, el que passa és que TUUUU ets "gafe" duus el "mala suerte" dins. Sort que no rentes gaire el cotxe que sino...

Unknown ha dit...

Estem a la capital del Vallès, i els findes estam a Blanes que ara ja fa caloreta i em d'ensenyar els mitxelins que em anat acomulant durant tot l'any, XD
Divendres ens truquem sense falta !!

Unknown ha dit...

com vareu acabar per el 2046 de Granollers?? I a sobre amb entrada per la patilla, XD