16 de juliol 2007

Ahir, Summercase

Amb el cap i les cames ja descansades passo a fer la meva valoració del Summercase.

Òbviament no vaig seguir el planning que em vaig proposar ;).

· Divendres. Quant vaig entrar tocaven els Phoenix a la terminal O. Busca els amics, fes-te entendre, troba’ls...Fet això ens mirem l’inici dels Flaming Lips a la terminal E i desprès d’esperar una mitja hora llarga, a sopar com bonament vam poder. D’aquests dos grups no en faig cap valoració perquè no vaig veure tot el seu recital. El plat fort, Arcade Fire. D’aquests si que en faig una valoració i és, acojonante!! La veu del cantant mai m’agrada’t però en directe guanya i molt. Melodies i “cançons-himne” per saltar, cridar i “enfiestarse a tope”. Genial, extra-genial. Al terminar, un refresc, una gespa, una mica de relax i a veure a James Murphy y els seus LCD Soundsystem. D’aquest grup és difícil no trobar-se 30 remescles del mateix tema i moltes fetes per ells mateixos. Va obrir amb “Daft Punk is playing in my house” en plan rockero, gens a veure amb l’original. El poc que vaig veure em va agradar. Les meves cames ja feia temps que m’estaven cansant o sigui que per curiositat vaig anar a veure que tal sonaven els Scissor Sisters i plegar veles fins el dia següent. Per “culpa” de la meva fuga dels LCD no vaig poder escoltar el meu “tema-cancioncita-frase-live motive” d’aquest estiu; yeah yeah yeah yeahyeahyeeeah. Mmmm, simple? Si, com jo:p

Com el Odeo va més lent que un desfile cojos us penjo el vídeo, acabarem abans. Per cert és l’únic que he trobat decent i que no sigui un live, més que res per que us feu una idea de la pronunciació del meu anterior yeah yeah yeah yeahyeahyeeeah.
(que envidia me das Alberto!)



· Dissabte. Com divendres, entro i busco els amics i em faig entendre i els trobo...Entre tot aquest “desvarajuste” Dj Shadow a la Terminal E, me’l perdo :( Sopem, recarreguem piles i del tirón “The Jesus and Mary Chain” i “Air”. Quina passada de directe dels The Jesus, forts molt forts tot i l’edat. Contundents i festivaleros 100%. Air, de tranqui. Feia falta una pauseta. Musica preciosista, veus modulades i “sinfonies” romanticones. Més refrescos, més gespa, més relax...i cap a la terminal S a veure !!! (chic chic chic). No sé per quin motiu tenia a aquesta gent classificada en plan “Block Party”, “Interpol” (en concert al Razz al novembre, crec recordar), “Maximo Park”... el que havia escoltat així m’ho feia pensar, però no no no , una tralla guitarrera brutal. Ara que hi penso “y salvando todas las distáncias” van fer una actuació en plan “Rage Against the Machine”. Soroll atronador i com va passar amb els Arcade la gent predisposada a saltar com a bojos. Suposo que els que som “alternatius-hindies” som així, ens creem el nostre cercle musical i ens dona igual si ho fan bé o malament, simplement vacil.lem que hem vist als !!! i punto. Patétic. Tot i que !!! va ser la ostia!

Oye que hora es? Las 3 y cuarto ya? Vamos a ir tirando pa ya, no? Terminal E, Chemical Brothers. Expectació i poca gent, estrany però cert. Els francesos van tirar de les de sempre i van col.locar entre mig alguns temes del “Push the Button”. Impressionat el joc de llums. L’única critica que els hi faig, no posar “Block Rockin’ Beats”, por el amor de dioos!!

Com que ja he dit que no em funciona l’Odeo us deixo el video, us sona?



Les quatre passadisimes ja, marxem i a la Terminal S, el Sr. Felix da Housecat. Em prenc la llicència de dir-li Sr. en senyal de respecte, d’admiració, de pavor per la seva musica i de reverencia per tot el que pot fer-me sentir amb els seus plats. Va ser mitja hora, ineludiblement el seu set als Monegros m’ha deixat marcat de per vida, just per escoltar cinc o sis temes. Bueno doncs em sento profundament feliç de poder dir a dia d’avui...mmm...dilluns dia 16 de juliol que el SENYOR FELIX DE HOUSECAT VA PUNXAR UN TEMA QUE TINC JOOOOOOOOOOOOO!!!
Del segell Kompakt, Speicher 34. Com que l’Odeo no em funciona...blablabla.

Doncs aquests és el meu “petit” resum. Encara esteu desperts?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah... jejeje sin comentarios. 15 minutos de yeyeahas! Joder nene que summercase que nos hemos pegado. Estaba viendo en el youtube los videos que han colgado de Arcade y se me estaban poniendo tos los pelos de punta. Si no ha sido el mejor concierto de mi vida poco le ha faltado. Que mamones que son, que manera de hacerme disfrutar.
Air es que me gustan mucho, por lo tanto aunque para algunos "suporifero", o no se que coño le decian, para mi muy bien. Unicamente una pega, que Playground love fue instrumental, no la cantaron!! :( Nada es perfecto.
Ah! Y Felix da housecat tenemos que ir a verlo un dia con mas calma, mas descansados.
Un beso treinton. Hasta el año que viene summercase.

Karpin.

Anònim ha dit...

Marikilla, ja veig que encara surts a part del Bu-bus o com es digui !! XD

Doncs em fas enveja per The Chemicals Brothers, Felix da Housecat i Air. La resta es per una especia humana que encara no entenc, pero respecto molt, com el grup aquest !!! , no se hi han coses que el meu curt cervell encara no assimila...

Records !! I ens veiem.