12 de juliol 2007

Avui, Summercase

El Summercase ja esta aquí.

Mirant els horaris i la gent que m’agradaria veure us deixo el meu plannig, a veure que us sembla.

Divendres

· 00.15 Delorean

· 00.40 Arcade fire

· 02.05 Block party

· 02.45 LCD Soundsystem

· 04.00 Amable & Gato

· 04.15 2manydjs

El problema serà com fer-ho amb els Block i LCD. Jo em decanto més per LCD, però els Block també em tiren....mmm, estarà complicat.

El mateix em passa amb Amable i els 2manydjs. Aquí, el que digui la majoria. :p

Dissabte

· 22.05 Dj Shadow

· 00.40 Air

· 00.45 OMD

· 02.30 !!!

· 03.30 Chemical brothers

· 04.00 Felix da housecat

Buf, aquí també tindré problemes. Air o OMD? Dels primers he escoltat poc però m’han agradat força i que dir dels últims? Doncs que només connexió els temes de tota la vida. De cap !!! els Chemical i oooobviament Felix da housecat.

Ja m’estic estresant!!!

Bon finde, ja us dic que el meu serà memorable!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

quina enveja! l'any passat vaig anar hi, avui... mmmm escucho a los Air pero en su ciudad, tampoco està mal...;-) petons

mutek ha dit...

Ostres quin privilegi!
T’he llegit suposo que via Princess o Mellow, és un honor tenir una “erudita” (no t'enfadis) per aquí ;)
Que estàs a Paris? Air va estar molt bé, una acústica molt currada, no els havia vist mai en directe.
Gràcies per passar-te pel meu petit món, que sense ser un gran blog literari, cinematogràfic o de l’art en general, a mi m’agrada com està.
Sigues benvinguda, allà al final, al costat de la finestra, tens una cadira.

Un petó