13 de novembre 2007

Dues veus, una mateixa sensació

No sóc gaire blocaire jo, ho confesso.

Només miro els blogs que tinc penjats aquí. No necessito més, cada vegada que els llegeixo descobreixo coses noves i van enriquint el meu coneixement ja de per si pobre.

A vegades, o mes ben dit sempre, no deixo cap post perquè no hi arribo a l’alçada i no els entenc i no perquè estiguin mal escrits, tot al contrari, simplement perquè m’empetiteixen.

Un exemple, aquest dilluns em vaig donar un tomb per Equilibrio total i xafardejant xafardejant vaig topar-me amb una veu que em va deixar bocabadat, la de José González. Autor Suéc però d’origen Argentí (que quede claro pelotuuudos!) i vaig escriure, per escriure i saber coses d’ell al Google, el seu nom. Sorpresa meva quant llegeixo que ve en concert. I si si, dijous 22 de novembre a les 20.30 a Razz 2.

A molts de vosaltres us he donat la tabarra amb mails i tal, però pels que encara no sàpiguen qui és o com canta us deixo un exemple de com fa aquest home els covers.

Si ja de per sí és preciós (preciós, preciós, preciós...) el tema en directe (l’original no m’acaba de fer el pes) de Heartbeats de The Knife imagineu com pot sonar el cover i en acústic del Sr. José González.

"Heartbeats" (live) · The knife (original)


"Heartbeats" (acustic) · José González (cover)


P.D. Gracias y mil gracias Geo (rgina) por descubrirme esta voz.

P.D. A molts us sonaran aquestes boletes que surten en el vídeo acústic, va ser un comercial de Sony.

2 comentaris:

DANI ha dit...

Un geni!!! per cert gracies tio per tot.

Una abraçada de un iaio je je.

mutek ha dit...

De res home i felicitats que encara no t'ho havia dit jeje!

Inserso poweeeeeer!! (no t'enfadis, vale? que es broma de la de reirse jijiji :p)

Una abraçada gran gran Dani