15 de novembre 2007

Esperant idees

Aquesta tarda no he fet res. Com que ha fet una tarda lletja a més no poder m’he dit, va et poses davant l’ordinador i escrius un conte. No tens cap necessitat ni d’anar al gimnàs ni de prendre una coronita amb ningú ni res o sigui que et poses a escriure. Desprès d’una bona estona m’he donat compte que no és tan fàcil. Els dos contes que he escrit van sortir perquè sí, no els vaig pensar, tal com els pensava els escrivia i perquè ara que em poso, em concentro, dedico un temps a pensar en situacions, trames i tota la mandanga no em surt res de bo?

Sé que mai he tingut gaires dots per l’oratòria ni per l’escriptura però d’idees mai m’han faltat. Coses estúpides, coses series, sempre estic amb coses al cap però avui no volen sortir.

Esperaré que vingui fecsa i em conecti la bombeta al cap, l’última la vaig fondre ahir al respondre a ma mare que havia menjat aquell mateix dia, a veure si així puc plasmar les meves cosetes i ho veig una miqueta menys complicat.


"124" · Los Planetas (Contra la ley de la gravedad)


2 comentaris:

Princess Valium ha dit...

Ja! t'entenc perfectament. De vegades només cal començar amb una frase i de cop i volta tot arriba. Com per art de màgia.
Y a ver si te enrollas menos con la mama, que no hace falta contarle al detalle el menú del día...no serían albóndigas de pescado de esas, verdaddddd? jijijij...Besito!

mutek ha dit...

Eeeh eeh eeeeh!! Deixa a la mama tranquila que ella no s'ha ficat amb tu!
Mmmmm...no sé si prefiero antes unas albondigas de pescado o UNAS ALCACHOFAS....mmmm, no sé no séee!!jiji:p
Espero escriure els idees que tinc al cap, que no són poques i ara amb el fred méees!!!

Un besitu albondigado!