15 de novembre 2007

Retoladors i cd's

Per que serveixen els retoladors de cd’s? Los que necesiten más tiempo para contestar es que nunca han tenido rotuladores...perdón, que em desvio del tema.

Doncs això que un retolador per cd’s bàsicament esta dissenyat per això. Ho diu perfectament el seu nom; retolador per cd’s. Doncs, que passa si gravem un cd i no l’hi posem el nom? Los que necesiten más tiempo....doncs que no sabrem mai, si no ho escoltem, que hi ha. Avui m’he trobat quatre cd’s sense nom i m’he dit, va ponlo al igual hay algo interesante. Efectivament he trobat quatres cd’s como cuatro soles!. Temes que tenia completament oblidats i que m’han portat bons records. Ja els aniré penjant.

Aquest en concret m’ha recordat els dilluns d’FP. Amb els walkmans, escoltant la sessió que havíem gravat del Chasis i comentar-la amb els amics menjant pipes a la Opel.

Pel Mr. Naschy i tota aquella gent dels Baricentros i dels Cherokees.


"Spastik" · Plastikman


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Madre mia!!!!! si señor que recuerdos 11 años atras, como lo has encontrado? pasamelo ya. Te animo a que sigas buscando en el baul de los recuerdos.

mutek ha dit...

Jeje, que te ha parecido?
Los encontré dentro de mi maravilloso mundo de despites.
Pronto iré colgando más de este calibre ;)
Te lo paso o en breve te lo doy en mano.

Un abrazo niño del sur

Anònim ha dit...

Viva la gente de la Ooooopeeeeeeellll!!!! Aun tengo por aqui no se por donde guardadas cintas del chasis. Me parece que tengo una incluso que sales tu llamando a voces al Josep que estaba en casa grabandonos!! jeje Que tiempos de FP, que jovenes eramos.
Un abrazo muy fuerte a toda la gente de la Opel, con la que la mayoria por suerte seguimos juntos.

Kapin